onsdag 27 maj 2009

Sova husvagn

I natt ska jag o Zack o Max sova husvagn ute på mamma o pappas gård!
JA! Skoj! Sa Zack när jag frågade om han velade det...
Henrik har bett om att sova ut imorgon, och det gör man bäst utan barn i huset.
Zack ska på dagis kl 10-15 imorgon för jag ska på Babymassage med Max 13.15.

Just nu är Zack uppe o bäddar rent i Larsas säng. Antar att det kommer bli någon sänggäst där när det är Kubbturnering i helgen. Och då är man ju ammande o nykter, så det ska bli intressant o se vem som dricker omkull sig först.

Max ligger o kikar i sin vagn här brevid. Han hade vaknat utan att någon märkt det, den underbara lilla ungen.
Har börjat baka till dopet också!:)
Så det är;

Kanelbullar, vaniljbullar, kokostoppar, dumlekakor, snoddas som är klart!
Fast snoddas ska jag nog göra en ny omgång av och ta med dom på massagen istället o bju på.
På fredag kommer prällen också! Ska bli intressant o se hur jag klarar av det och båda barnen hemma. Zack kommer väl o nöta ihjäl honom. :)
Henrik ska åka till Gbg på torsdag natt efter jobbet.

Nu ska det ammas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar