måndag 24 augusti 2009

4hjuling






Blev som i reklamen, som går baklänges!



Idag så kom det lunchgäster och det bjöds på fiskpinnar, potatis och spenat. Tycker ju jag om iofs. Sen stekte jag pannbiff med lök till middag.
Önskar ibland att jag vore en matsedelsmänniska, men så är inte alls fallet! Tycker det är svårt att bestämma över vad man är sugen på, har tid till att laga osv i förväg. Men samtidigt vad skönt att aldrig behöva fundera! Men jag har det där efter min mor tror jag. Plus att det är lättare att handla efter extrapiser. Det måste man ju nu, som föräldraledig.






Idag åkte vi till Lövskär med Zack så han fick åka sin 4hjuling där på banan. Och jag måste med en stolt klang i mammarösten säga att han är så duktig min 3åring på att behärska!
Bara han lär sig cykla utan stödhjul kommer han nog fara på crossen hemma hos mamma o pappa där också. Men ska han lära sig cykla utan, borde vi ju träna med honom.. Men det blir ju liksom inte tid för det.. Dumma oss!






Imorgon börjar simmet för Zack också, och på onsdag har Max premiär plums!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar