måndag 24 augusti 2009

Strömmingsleken



Igår var vi inne och kollade. Och vi fick se lyckan i våran sons ögon när han åkte karusell, och sprang runt med en ballong. (DYR ballong - 69 jäkla spänn)

Och regnet det kom! Vi hade paraplyer, men det hjälpte knappt..

Sedan fick jag känna mig lite nöjd med mig själv också, för på ett utlänskt barn fanns kläder som jag till 99% haft här hemma och lämnat till Mias Loppis. Det var från Spanien så jag antar att inte så många här i Söderhamn har det.. Och härligt att se att det används igen!


NU väntar vi på Jenny med barnen. Det ska bli lunch o lek! Zack har bestämt fiskpinnar, och då är jag inte sen att haka på med spenat till det.. Gotteli gott!
Till middag tror jag att jag ska överaska med lite chiliconcare till min sambo. Fast jag gillar det inte själv, men vad gör man inte för kärleken? Hrrmm..


V.37 hoppas jag på att bli värdinna för ett Tupperwareparty också - så invänta en inbjudan mina vänner!


Nu ska jag testa lägga in ett kort också i bloggen, jag ohändiga kvinntimmer.


1 kommentar: